2021/01/28
۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ بهمن
جهاد دانشگاهی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد پیوست

جهاد دانشگاهی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد پیوست

با امضای قراداد بیمه‌ای میان جهاد دانشگاهی و بیمه سرمد، این نهاد بزرگ کشور به جمع مشتریان بزرگ سرمد پیوست.

تنخواه- به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد،  به همین منظور، جلسه‌ای ویژه در خصوص تجمیع امور بیمه‌ای جهاد با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد و دکتر شوشتری معاون اداری مالی جهاد دانشگاهی و جمعی از مدیران کل استانی جهاد و مدیران بیمه سرمد برگزار شد.


در این جلسه که در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی به صورت وبینار و با حضور مدیران کل استانی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار شد، دکتر کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد توضیحاتی درباره توانمندی‌ها و کارنامه شرکت و خدمات نوین سرمد ارائه کرد. سید مهدی جعفری‌تنها سرپرست معاونت فنی بیمه‌های زندگی، علی آفرین سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص، روح‌اله عظیمی گل‌تپه مدیر فنی بیمه های زندگیمهدی شمسایی سرپرست مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش، حسن آقایی عطا مدیریت توسعه بازار و امور بیمه‌گذاران و جواد فراهانی مدیر پروژه بیمه‌های جهاد دانشگاهی نیز توضیحاتی را درباره خدمات بیمه‌ای سرمد به مجموعه جهاد دانشگاهی ارائه کردند و به سوالات مدیران استانی جهاد درباره امور بیمه‌ای سرمد پاسخ دادند.


به گفته دکتر کاتب، بیمه سرمد سعی دارد تمامی خدمات بیمه‌ای جهاد دانشگاهی را یکپارچه کند، تا بتواند بهترین خدمات را به این مجموعه بزرگ که به تازگی به جمع مشتریان سرمد اضافه شده است، ارائه کند.


دکتر کاتب هم‌چنین با ابراز خرسندی از همکاری بیمه سرمد و جهاد دانشگاهی گفت: ارائه خدمات به جهاد دانشگاهی به عنوان یه سازمان دانش‌محور که پیوند عمیقی با جامعه علمی کشور دارد، این افتخار بزرگی برای سرمد است.


سید محمد جواد شوشتری معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی نیز در این جلسه با ابراز امیدواری از تجمیع امور بیمه جهاد در بیمه سرمد گفت: امید داریم که همکاری با بیمه سرمد تجربه خوبی برای ما باشد و همکاران ما رضایت خوبی را از خدمات سرمد داشته باشند.


پیش از این، بیش از ۱۰۰ واحد جهاد دانشگاهی در کشور به صورت مستقل امور بیمه‌ای خود را انجام می‌دادند که اکنون تمامی بیمه‌های این نهاد در بیمه سرمد تجمیع شده است.

انتهای پیام

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.